Wow, that was really long time since I wrote a blog post

Oj Oj oj, jag har glömt bort bloggen HELT !

Men jag har haft fullt upp med så mycket annat, så jag har knappt suttit vid datorn. Har så mycket på G i mitt liv nu så jag betalar typ nästan bara räkningar vid datorn .. haha !

Men nu sover vi i huset, helt underbart ! :)
Är väl dags att börja med köket snart också , eller om jag väntar till sommaren..
har ju varit duktig ändå, sovrum, hall. trappan upp, allrummet uppe och lilla toaltten nere är klart nu iaf :) . Fast på toaletten ska väl jag skruva upp lite saker, men har inte hittat det jag vill ha än :S . Men snart drar vi till Ullared, och då ska det shoppas !! :) Kommer bli suuuper NICE :)

jaha, ska väl slappa i soffan ett tag till innan det är dags för hard work !  ;P

Men får se när jag uppat nästa gång ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!