Where have you been

Hej hej =)

Helgen är över, och skönt är ju det. på fredagen var jag,martin mamma och pappa till Akropolis och käkade. Super gott och super bra personal. sedan kom vi hem ganska sent så vi la oss i soffan och kollade på film, eller snarare halv sov på soffan. haha

på lördagen fixade vi lite hos M sedan var vi till Lingbo och fick mat, sedan sov jag typ hela em , jobbade natt på lördagen. Är ganska skönt att jobba natt, det som tar emot är när jag kommer på att martin ligger hemma i sängen och sussar sött. Då vill jag också hem :P
Men annars gillar jag att jobba natt på helgerna.

på Söndagen åkte vi till Gävle efter att jag hade städat huset och M jagat in kor, blev lite shopping och mat.Avslutade kvällen men en långpromenad och soffhäng.

I dag är det måndag och jag är ledig. Jga känner att jag inte tänker göra nått speciellt av den här dagen, har typ bara varit ut med hundarna och vikt två maskiner tvätt och lagt in i skåpet. Nå mer tänker jag nog inte göra. Men känner jag min själv rätt så kommer jag snart dona med nått nytt projekt :P


Tack och hej gulligrej!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!