Julgala

Hallå där ut gott folk!

Har varit ute på en morgon promenix, jag och Milton. Tog med Sara också , alltid lika trevligt! :)
Frukostintaget är klart, nu måste jag nog plugga lite. Skulle behöva ta tag i mina kläder också. men jag måste nog spara på det lite. Plugget får komma först i dag så ajg blir klar med det ;)

I kväll ska jag och mina älskade arbetskamrater in till Sandviken på Julgalan. är fan inge taggad alls. TYPISKT!!! . men jag kommer nog tagga till . Hoppas jag iaf=)

snön har gjort sitt. Resthumöret på botten :P
Men så här ser väl kvällen program ut =)

Program:

18.00  Dörrarna öppnas för Julgalan 2011
19.15  Våra konferencierer hälsar er välkomna
21.00  Sångtävling
21.30  Den fantastiska galashowen börjar
23.00  Nattshowen börjar
00.15  DJ och efterfest
02.00  Vi tackar för oss och önskar er välkomna nästa år!


Men måste väl plugga lite, sedan tagga till =)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!