I bland är man lyckligare än vanligt.

Helluu!!!

Sista april är redan förbi, allt går så fort nu för tiden. Kändes nyss som att wow nu taggar vi nyår. Nu är det typ Midsommar taggning som gäller.  Aja!
 Sisa april, jag hade jobbat tre nätter före , gick av nattpasset på måndag morgon. La mig för att sova typ kl 9 , vaknade kl 12, så inte många timmars sömn, men ändå taggade jag till inför kvällsen festligheter. Men ingen av oss i sällskapet vill åka iväg eller göra nått " värre" , så vi cyklade till en fäbostuga grillade / spelade spel/ och hade lite sånt mys =) . Blev sent ändå.. Hahha!!! . .

tisdagen var jag ovanligt pigg ändå, kändes skönt. Vaxade pärlan och fixade lite =)

Och veckan har gått fort, hör å häpna!!! Jag har börjat cykla till jobbet, helt sjukt. Det tar 15min att cykla dit och typ 20min hem. och det är ju ganska skönt att cyklA =) hEJJA HEJJA MIG!


snart är det helg igen, får se vad det händer för mys då =)


nu saknar jag min gooding<3 ,

Pusssssss


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!