2014, en ny resa♥

Hej alla! 
 Jag har äntligen städat bort några inlägg i min blogg, hoppas att Jag inte har missat nått inlägg som inte ska vara kvar.
jag känner på mig att 2014 kommer att bli oslagbart♥  jag är så glad att jag har träffat martin, HAN gör mig verkligen hel. Att få känna sig lycklig varje dag. Finns inte ord för hur mycket jag älskar den karln!  
Nytt år och Viggo har redan fyllt 7år!!!! Huua så fort det går, han var ju nyss en liten kille ?;-)
 
Vi är så sugna på att rusta hallen uppe, men vet inte alls vad vi ska hitta på för tapeter och sånt, vill ju att det ska följa det lantliga men ändå nytt å snyggt.  Det är två rum kvar uppe och hallen som ska rustas :-) 
Hittade en säng på mios hemsida med den såg så vek ut in real. Typiskt!!   Känns som att våran 160 säng är för liten . Eller kanske inte egentligen med nån cm till skulle ju vara toppen ;-) skulle egentligen räcka med en 90säng ;-)
 
Nä nu ska jag gå ut med dom vilda djuren på gården ;-) 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!