Snöööööö

I dag snöare det gott folk ! :)
äntligen



Hallå där !

i dag har jag varit hos min syster typ hela dagen. vi började med att gå en sväng. Så vi tog en sväng runt lingbogatan. Sedan gick vi hem och bytte vintredäck på passaten.. Min bil fick tydligen vila över vintern så nu får jag glida passar i stället:) Inte gnäller jag för de :) .
Så vi fixade lite med det iaf, sedan hämtade vi Hjärtat Viggo på dagis, sedan hem och ät mellis och sedan myste jag med sixten & Viggo :)
 sedan hem och jobba, så nu sitter jag i soffan och myser med tända ljus. och tittar på nå så otroligt världelös, barskolan!! . Fy vad det suger, så jävla dåligt. fattar inte hur folk orkar kolla på det. haha ..



Den här lyktan lyser superfin i fönstret, och ännu mysigare ser det ut om man står ute och tittar in i fönstret :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!