The toilet, before and after ( Den lilla Nere)


Den lilla toaletten på nedervåningen.

FÖRE :  Jag glömde ju givetvis bort att knäppa en bild ´på hur det såg ut när jag flttade in.. Så på den här bilden har jag gjort iording fönstret och börjat måla taket.
Det var iaf en furutak, och furu runt fönstret. "tapetern" som är med på bild är väldigt ful. Den var ljus gul/vit/beige men blå prickar. BLÄ! .
Men det som inte finns med på bilden är iaf, Ett vitt jätte old skåp ovanför handfatet, en stor furuhandukshållare ( en för handukar man torkar händerna på) .


j





EFTER : Taket är inte med men jag kvistlackade varje kvist som var i taket x2 . Sedan panelgrund x2 , och sedan målade jag med vit  takfärg
x2 . Sedan köpte jag en helt vanlig färg och målade väggarna x2 . ( Man behöver inte ha våtrumsfärg när man målar en toalett, Bara om det är dusch i samma rum) .  Sedan spacklat , slipat & målat fönstret.  



GHJ


Inköp

Beckers/ happ homes  i sandviken: Målar färg ( Vit & den beiga) .
Ikea: Spegel , konsoller, hylla , handuksknoppar, toaphållare
Ullared: Ljuslyktan i fönstret , två ljuslyktor på hyllan, den vita stenen.
Jultidningarna : Dassboken.. HAHA
Jotex : Ängel i fönstret.
Blommor och rum: Kruka och blomma



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!