Måndag!

Hejsan alla !

I dag så har jag typ bara jobbat. har jobbat 8-17 i dag och i morgon blir de 7-17 . Ap tråkiga tider iaf. Men men! . Men pappsen fyller år i dag =) GRATTIS !! . Så det blir väl lite TÅRTA i dag som muntara upp dagen.

Mamma och jag håller på och kollar på vad jag vill ha från IKEA. Mycke som man vill ha :D . Men jag får nog iaf de jag vill. Fyller ju på Söndag så på lördag bir de nog lite fika igen. Vet inte om jag orkar med nå fest. Det är så jobbigt dagen efter att plocka undan allt :P . Men den 25de så blir det troligen krogen . kasnke lite förfest här å sedan dra vidare =) .


Viggo är min favorit unge, så goooo! . Finns ingen bättre <3 Mosters älskling.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!